viernes, 26 de abril de 2013

Na miña pel: "La sonrrisa del payaso"


Hoxe retomo o blog con esta seccion titulada "na miña pel".O espiritu inicial de Galicia Oculta era recopilar historias sobre misterio que ocorren nas aldeas e que ,certamente pasaron , ainda que non as deamos explicadas.Ben, eu non son moi dado a excribir polo que está moi abandonado , xa que recopilar historias non é doado decidinme a crear esta seccion, na que contarei vivencias miñas e temas que me parecen interesantes.
Esta historia de "La sonrrisa del payaso" foi unha lenda urbana que se puxo de moda cando eu tiña 10 anos.Un dia de primavera, no autobus da escola contaronme unha noticia que me acoghonoumoitisimo.Un home de Carballo foi perseguido en plena noite, os perseguidores levaban as luces do coche apagadas,  e acorralado.Os perseguidores eran participantes dun xogo de rol , que lle deron unha malleira e lle cortaron os pliegues da boca desgarrandolle a piel.O home estaba ingresado no hospital, e estaba fatal.A historia perseguiume esas semanas por todas partes , e eu andaba cagado de medo cada vez que quedaba só.Cada vez habia casos novos pero nadie os conocia...Finalmente descubrin que era un bulo de internet,pero  ainda asi tardei tempo en esquecelo...

2 comentarios:

  1. Cando aparecera este rumor, apareceran varios aparte deste. Si mal non recordo habia un que chamaban "cruz na cabeza" que era un hachazo na frente, pero este si que xa me parecia mas extraño, e cando digo extraño quero decir MENTIRA. Personalmente recordo que cando mo contaran tamen me asustara bastante. A historia que me contaran era de unha parexa perseguida en coche ata ser detidos: a rapaza fora violada e o rapaz sometido a ese tipo de "tortura". Tempo despois a policia comentara que os rumores fixeranse correr para "picar" a xente para que o fixera.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. esa historia está recreada nun video de youtube e todo...

      Eliminar